Tuesday 23 October 2012

TIdakkk...Saya tak faham huhuhuhu

Huhuhu...hari ni demam so mood tak berapa baik la...Kelas hari ni terpaksa hadir juga sebab saya ada lab..Tapi yang saya nak tulis di sini bukanlah berkenaan demam ke...kelas ke...or lecturer..but about my blog...

Tuh dia...Blog ni memang pertama kali saya buat betul-betul. Before, saya cuma buat blog peribadi untuk saya mengutuk apa-apa yang saya tak suka..Tapi saya dah insaf dah hehehe..tapi kalau ada yang buat hal rasanya kalau tak tahan sabar saya lepaskan je..Tentang blog ni..saya cuba la tengok tutorial..but none of  them that i can understand..(OhMyEnglish!!!). Yela..otak saya otak penuh formula je..Bila datang je formula media elektronik ni terus jadi blur..Tak mengapa teruskan Aishah..Saya Boleh!Malaysia Lagilah Boleh!!

2 comments:

  1. Salam Aishah..

    Wow! Well done to you dear...dah ada blog Tulisan Hati...

    Happy blogging...yang penting niat kita ikhlas..dan ahkak harap Aishah kena hari2 update kat blog...boleh ahkak singgah selalu.

    Tulisan Hati ibarat luahan hati Aishah terhadap apa yang Aishah rasakan kan.... nanti boleh luahkan kat blog...so biarlah keyboard Aishah menari-nari di atas your lovely blog nie.

    Good nite...happy blogging dear.

    ReplyDelete
  2. Thanks akak..kekekeke tatau nak cakakp apa..teruja tertetr..Tapi Alhamdulillah..memang lama dah teringin nak berblog cuma tak berkesempatan..Saya suka baca blog akak..Selalunya jadi silent reader je la. Siap bookmark lagi tu kat mr.google chrome.Thanks akak sudi jenguk blog yang ntah tak brapa cun ni

    ReplyDelete